Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΕΑΛΩ Η ΠΟΛΙΣ-12- இڿڰۣ-ڰۣ—ΠΟΛΗ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ ΕΣΥ!.mp4



ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΓΙΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΜΥΡΝΗ ΑΠΟ ΤΟ GUL BAHCE. 
ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΩ ΤΑ ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΧΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΣ.
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΓΙΑΓΙΑΚΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟ.ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΝΩ! Η ΕΓΓΟΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΛΕΝΗ!

Aφιερωνω το μικρο αυτο ποιημα μου,εις μνημη της Αλωσης της Κωνσταντινουπολης,της Βασιλιδος των Πολεων και καυχημα του Βυζαντιου,της Πολης των ονειρων και των ελπιδων μου.
ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΡΑΓΑΣΗ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥ ΑΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ, 
ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΕΝΗΣ ΔΡΑΓΑΣΗ-ΑΓ.ΥΠΟΜΟΝΗΣ-
ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑΣ!!!
Οι μνημες της Πολης ειναι βαθια χαραγμενες σε καθε Ελληνικη ψυχη. και συμφωνα με τις Προφητειες των Αγιων μας, Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΓΓΥΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου