Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

''Eleni's Christmas memories''

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ETSY...πληρωνετε μεσω paypal

Πλησιαζει η πιο ομορφη γιορτη του χρονου...
               ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ....

Σας παρουσιαζω την  Χριστουγεννιατικη συνθεση            μου ''Εleni's Christmas Memories''

Το Χριστουγεννιατικο δενδρακι μου απο σαπουνι,
       μεσα απο τις παιδικες αναμνησεις μου...

          Ειναι συνθεση soap on a rope,
     πλεγμενο με ομορφο μακραμε νημα,
        χειροποιητα απο μενα για σας....

       Το δενδρακι στολιζεται με σαπουνενιες                 χιονονιφαδες,λαμπιονια, και χαντρουλες                                    χρωματιστες.

          Το στολιζει ενα σαπουνενιο αστερακι 
                   απο το δενδρακι δεμενα δωρακια,καλτσουλες,χιονανθρωπος και ζαχαρωτο        ολα σαπουνενια και μοσχομυριστα.

                         Ειναι φτιαγμενo 
    με σαπουνακι γλυκερινης με γαλα κατσικας,
        αιθεριο ελαιο πευκο και αρωμα blue,
                  glitter,χρωματα pigment 
           και προσθηκη χειροποιητων ελαιων
               χαμομηλιου και λεβαντας...

                 Σουπερ ενυδατικο,
                 μοσχοβολα και ειναι ενα                                             ξεχωριστο στολιδι στο σπιτι σας.



                  τιμη για ολη τη συνθεση
                              35 ευρω

           θα ακολουθησουν και αλλα ομορφα                    Χριστουγεννιατικα σαπουνακι γιατι τα                         Χριστουγεννα ειναι εθιστικα....

         HO...HO...HO.....Merry Christmas

παραγγελιες στο email exdrompe@hotmail.com
ερχεται μεσω ταχυδρομειου και πληρωνετε σε Τραπεζα
παραγγειλτε μεσω του μαγαζιου μου στο ETSY οπου πληρωνετε μεσω paypal
https://www.etsy.com/listing/208627315/elenis-christmas-memories-glycerine-soap?ref=shop_home_active_1


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου