Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

''SEA BREEZE'' και ''ΧΑΡΑΥΓΗ'' ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΜΟΥ!

Εφτασαν τα καινουργια βραχιολακια,φτιαγμενα απο την Ελενη με πολυ αγαπη...

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤHΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ETSY
https://www.etsy.com/listing/212425833/charm-bracelets-sea-breeze-and-dawn


''SEA BREEZE'' 

Sapphire Blue Stainless Wire Cable Steel Chains Cord Charms Bracelets 1MM



Βραχιολακι χειροποιητο απο ατσαλινο μπλε συρμα ...
Ειναι στολισμενο με χαντρουλες και αστερακια και κρεμονται γουρια κλειδακι,σνουπυ,καρδουλα με logo made with love,αγγελακι και ομορφη διαφανη κρυσταλικη καρδουλα με ομορφο κουμπωμα...



Η διαμετρος του ειναι 7 cm
Το μηκος του 23 cm
Mπορω να το φτιαξω αναλογα με τον δικο σας καρπο αν μου δωσετε τα μετρα....

τιμη 10 ευρω

''ΧΑΡΑΥΓΗ''

Ενα πανεμορφο βραχιολακι 

Sapphire Blue Stainless Wire Cable Steel Chains Cord Charms Bracelets 1MM

Βραχιολακι χειροποιητο απο ατσαλινο μπλε συρμα ...

Ειναι στολισμενο με χαντρουλες διαφορων μεγεθων διαφανεις και μη.

Κρεμονται μια διαφανη κρυσταλλικη καρδια με ομορφο κουμπωμα και ενα πριγκηπικο στεμμα ,σαν γουρια....


Η διαμετρος του ειναι 7 cm
Το μηκος του 23 cm
Μπορω και αυτο να το προσαρμοσω στο μεγεθος του καρπου σας αν μου δωσετε τα μετρα...


                                   τιμη 10 ευρω

ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΘΟΥΝ ΣΕ ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΔΩΡΟΥ ΕΤΟΙΜΑ ΓΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Παραγγελιες στο email exdrompe@hotmail.com
H ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ETSY οπου πληρωνετε μεσω paypal
https://www.etsy.com/listing/212425833/charm-bracelets-sea-breeze-and-dawn




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου