Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

''ΤΟ ΡΟΔΟ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ'' Βe my Valentine series by Eleni

             
                         Desert Rose-Το Ροδο της Ερημου...
                                    συνεχεια της Σειρας 
                  '' BE MY VALENTINE '' Soaps by Eleni....
Δειτε την αναρτηση μου στο μαγαζι μου στο ETSY

https://www.etsy.com/listing/219436060/desert-rose-be-my-valentine-series-by?ref=shop_home_active_1

Ενα πανεμορφο σαπουνι γλυκερινης ιδανικο δωρο για τους αγαπημενους σας στην γιορτη του Αγ.Βαλεντινου και οχι μονο....
Το σχεδιο και τα χρωματα του μοναδικα...Η ευωδια του θυμιζει γλυκο μπισκοτακι...

Συστατικα
Λευκη βαση γλυκερινης εμπλουτισμενης με γαλα κατσικας....
Χρωματα micas
Glitter
''Cookie'' αρωμα

Αφρος απαλος,μυρωδατος θα σας τυλιξει και θα αισθανθειτε σαν πολυτιμο τριανταφυλλο που ανθιζει μεσα στην ερημο,,,,
                                Βαρος 170 γραμμαρια
                                     τιμη       8 ευρω

Θα σας το δωσω σε πανεμορφη συσκευασια δωρου,διαφανη ζελατινη με ασορτι κορδελιτσα και καρδουλα silver coated....και καρτελακι σε σχημα καρδιας να γραψετε την αφιερωση σας!
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ στο email exdrompe@hotmail.com
η πληρωνετε μεσω paypal στο μαγαζι μου στο etsy
https://www.etsy.com/listing/219436060/desert-rose-be-my-valentine-series-by?ref=shop_home_active_1
δειτε την αναρτηση μου στη σελιδα μου στο share your art
http://shareyourart.gr/ergo-28473-sapoynaki-agvalentinoy-to-rodo-tis-erimoy-ve-my-valentine-series-by-eleni.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου