Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

OH BABY!! 3d coach soap by Eleni

 ΟΗ ΒΑΒΥ!!!

Δειτε την αναρτηση μου στο μαγαζι μου στο etsy
https://www.etsy.com/listing/491190176/oh-baby-3d-coach-soap-by-eleni
Tι θα λεγατε για ενα μοναδικο 3d μωρουδιακο καροτσακι φτιαγμενο απο σαπουνακι?
Το συγκεκριμενο αμαξακι ειναι για κοριτσακι...
Στο βαθος στην φωτο βλεπετε και τα υπεροχα σαπουνακια γλυκερινης με σαπουνενια μωρουδιακα μπεμπε ρουχαλακια..Μπορειτε να δειτε και αυτα τα σαπουνακια στο μαγαζι μου στο etsy

η εδω στον Νεραιδοκηπο μου 



Φυσικα με τις αναλογες χρωματικες αλλαγες ειναι καταλληλο και για τον μικρο πριγκηπα σας...


Ειναι χρωματισμενο στις λεπτομερειες στο χερι με micas...


Ειναι φτιαγμενο απο βαση λευκης γλυκερινης εμπλουτισμενης με γαλα κατσικας, γκλιτερ ασφαλες για το δερμα,αρωμα Powder η Baby Fresh...



Βαρος 25 γραμμαρια...
Τιμη 3.5 ευρω


Μπορειτε να την παραγγειλετε σε οτι χρωμα θελετε σε μονοχρωμο χωρις χρωματικες λεπτομερειες


Τιμη 3 ευρω


Σε πανεμορφη συσκευασια δωρου..


Σε διαφανο σελοφαν, δεμενο με την ασσορτι κορδελα του με ενα μικρο υφασματινο τριανταφυλλακι, και με κρεμαστο διαφανο μικρουλικο μπουκαλακι σαν μπιμπερο με αστραφτερα αστερακια στο εσωτερικο του,,,Μπορειτε να το αξιοποιησετε σαν κρεμαστο κολιε η βραχιολακι για το κοριτσακι σας...


Πρωτοτυπο δωρακι για γενεθλια, γεννησεις,παρτυ,συλλεκτικο κομματι στη συλλογη σας...


Τα κοριτσακια και τα αγορακια θα το λατρεψουν...

Στειλετε μηνυμα στο email exdrompe@hotmail.com
H στη σελιδα μου στο facebook
https://www.facebook.com/jerusalemsangel

Η πληρωνετε μεσω paypal στο μαγαζι μου στο etsy
https://www.etsy.com/listing/491190176/oh-baby-3d-coach-soap-by-eleni


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου