Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

''PINUS NIAGRA ELIXIR'' Antiaging Face & Neck Cream by Elen ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΜΕ ΜΑΥΡΗ ΠΕΥΚΗ

''PINUS NIAGRA ELIXIR'' Antiaging Face & Neck Cream by Eleni!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΕΤSY
My Etsy shop
https://www.etsy.com/listing/708855291/pinus-niagra-elixir-antiaging-face-neck?ref=listing_published_alert



Mια κρεμα αλλοιωτικη απο τις αλλες,μοσχομυριζει ΔΑΣΟΣ,γεματη αντιοξειδωτικα συστατικα,φρεσκα χειροποιητα λαδια βοτανων,πολυτελη καλλυντικα ελαια και αιθερια που συμπληρωνουν τις ιδιοτητες της κρεμας αυτης μοναδικα!



Ειναι φουλ αντιγηραντικη,ενυδατικη,αναπλαστικη,αντιρυτιδικη,συσφυκτικη κρεμα πολυτελειας μονο με αγνα υλικα,χωρις parabens και βλαβερα χημικα στοιχεια.



Απευθυνεται σε ολες τις κυριες, και ιδιαιτερα σε αυτες που εχουν μπει στην εμμηνοπαυση και θελουν το περιγραμμα του προσωπου τους να σμιλευθει,οι ρυτιδες οι βαθειες να απαλυνουν αισθητα και οι καινουργιες να εξαφανισθουν,η υφη της επιδερμιδας να ξαναπαρει την απαλη βελουδινη υφη,πληρως ενυδατωμενη,λαμπερη και γεματη υγεια,κατα των δυσχρωμιων αλλα και της ακμης..



Τα Υλικα που εχω διαλεξει εγγυωνται ολα τα παραπανω...



Ειναι μια καινοτομος κρεμα που θα κανει απο μονη της φυσικο lifting, καθως περιεχει και Υαλουρονικο, και επαναφερει την νεοτητα σταδιακα μετα απο συνεχη χρηση της...Την θεωρω μικρο μου θαυμα...




Οι πανακριβες κρεμες Οικων δεν εχουν να προσφερουν οσα προσφερει αυτη η κρεμα..ΚΑΙ επιπλεον αν κοιταξετε τις ετικετες τους θα δειτε πληθος χημικων που μονο καλο δεν κανουν στην επιδερμιδα.


Εμαθα να αγαπω οτι ο Θεος μας εχει προσφερει απλετα,τα Βοτανα και τις ιδιοτητες τους πανω μας!Επιστροφη στην Φυση!




Δειτε τα πολυτιμα συστατικα της!
ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ ΤΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΛΑΔΙΑ ΒΟΤΑΝΩΝ!




ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΛΑΔΙΑ ΒΟΤΑΝΩΝ φτιαγμενα απο τα χερακια μου με μερακι και αγαπη!

ΛΑΔΙ ΜΕΝΤΑΣ , ΛΑΔΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΤΣΑΓΙΟΥ, ΛΑΔΙ ΛΕΒΑΝΤΑΣ απο τα φυτα μου, ΛΑΔΙ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΚΑΙ ΑΓΡΙΟΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ-Rose Hip Oil- απο τις δικες μου μοσχομυριστες Τριανταφυλλιες και με καμαρι μου την ΡΟΔΗ ΤΗΣ ΔΑΜΑΣΚΟΥ απο την οποια βγαινει το Ροδελαιο και το πασιγνωστο Αιθεριο ΕΛΑΙΟ..
ΛΑΔΙ ΧΑΜΟΜΗΛΙΟΥ ΜΕ ΚΑΛΕΝΤΟΥΛΑ



ΛΑΔΙ JOJOBA, AVOCADO,MACADEMIA,ΒΕΡΙΚΟΚΕΛΑΙΟ,ΣΤΑΦΥΛΕΛΑΙΟ,ΦΟΥΝΤΟΥΚΕΛΑΙΟ, ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΡΙΤΕ-SHEA BUTTER-
ΑΓΝΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΕΡΙ - ΓΑΛΑΚΤΩΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗ PHYTOCREAM
ΡΟΔΟΝΕΡΟ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ που μοσχοβολα απο τις τριανταφυλλιες μου
ΖΕΛΕ ΑΛΟΗΣ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ με Φυτικη Γλυκερινη
ΥΑΛΟΥΡΟΝΙΚΟ για επαναφορα της Νεοτητος και φυσικο ΛΙΦΤΙΝΚ
Συντηρητικο geogard
ΒΙΤΑΜΙΝΗ Ε
Mica πρασινη

ΑΙΘΕΡΙΑ ΕΛΑΙΑ
ΓΕΡΑΝΙ, ΜΑΥΡΗ ΠΕΥΚΗ,ΠΕΥΚΟ,ΧΑΜΟΜΗΛΙ,ΚΥΠΑΡΙΣΙ,ΚΕΔΡΟ,ΜΕΝΤΑ,ΛΕΒΑΝΤΑ ΓΑΛΛΙΚΗ



τιμη 25 ευρω τα 50 ml
ΜΗΝ ΤΗΝ ΧΑΣΕΤΕ...ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ!


Παραγγελιες στο email 
exdrompe@hotmail.com
H στειλετε μηνυμα
Στο προφιλ μου στο facebook
https://www.facebook.com/jerusalemsangel
Μπορειτε να την αγορασετε και στο μαγαζι μου στο Etsy
You may buy it on my Etsy shop
https://www.etsy.com/listing/708855291/pinus-niagra-elixir-antiaging-face-neck?ref=listing_published_alert

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου