Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

Angelynn by Eleni Xenaki kit Aloenka





Γεια σας ! ειμαι η Ελενη Ξενακη και φτιαχνω reborn babies,,Η Αngelyn μου ειναι το κιτ Aloenka by Natali Blick,ντελικατη,αερινη που σου κλεβει την καρδια με την πρωτη ματια.Ετσι και για μενα...ηταν LOVE at first Sight!!!
Μολις την ειδα αποφασισα να την κανω για μενα.Να την κρατησω για μενα.Με αιχμαλωτισε το βλεμμα της,τα απιστευτα χερακια της,το στομα της.
Ειναι πολυ ψηλη,ενα μετρο και 3 εκατοστα.
Τα μαλλακια της ειναι φυτεμενα τριχα τριχα απο μενα,απιστευτα απαλα και βελουδινα..ανθρωπινα 100 % σε δυο αποχρωσεις καστανο και σταχυ ξανθο...
Φοραει ρουχα κοριτσιου 4-5 ετων.Το βαρος της περιπου 4 κιλα και 500 γραμμαρια!
Λουζονται κανονικα ,μετα μαλακτικη και ξεβγαλμα...
Τα αφηνω να στεγνωσουν μονα τους αφου τα σφουγγισω απαλα με χνουδωτη πετσετα..
Εαν σας αρεσει, μπορειτε να μου την παραγγειλετε και να την ξαναφτιαξω για σας αυτη την φορα,με οτι ματια και μαλλια θελετε..Η δικη μου φοραει καταπληκτικα polyglass eyes απιστευτα ρεαλιστικα και πανεμορφα.
Χτενιζονται με οτι τροπο μπορει κανεις να φανταστει..
Εχω τρελλαθει μαζι της!!!

Μπορω να την δωσω σε πολλες πολλες δοσεις για διευκολυνση σας!
Αυτο ειναι το photo album της σαν τελειωμενο ''κοριτσακι'' πλεον..
Αν θελετε να δειτε το αλμπουμ με το reborning της δειτε το εδω!





Χαρειτε το ομορφο κοριτσακι μου!!!
ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΜΩΡΑΚΙΑ ΚΟΥΚΛΕΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου