Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

Μiral by Eleni Xenaki Kit Shyann

This amazing kit takes my breath away...kit Shyann by Aleina Peterson...This is the third time I reborn this wonderful kit and I am thrilled.She is called Miral and she is the twin sister of my Angelina..and my Nerisssa!It is a custom order and I will do my best to be as beautiful as her sisters,,,


Aυτο το καταπληκτικο κιτ Shyann by Aleina Peterson μου παιρνει την ανασα...ειναι το kit Shyann της γλυπτριας Aleina Peterson...ειναι η τριτη φορα που κανω το reborning αυτου του κιτ και ειμαι κατενθουσιασμενη γιατι ειναι το πρωτο κιτ που εφτιαξα το πρωτο μου reborn baby την γλυκεια Αντζελινα μου...https://www.facebook.com/jerusalemsan...
H Αντζελινα πουληθηκε Αμερικη...Eιναι η Μιραλ και θα βαλω τα δυνατα μου να γινει εξισου ομορφη με τις αδερφουλες της Αντζελινα και Νερισσσα!https://www.facebook.com/jerusalemsan...
θα βαζω σταδιακα φωτο απο το reborning της... .Ειναι νεογεννητη, 19 '', περιπου 50 εκατοστα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου