Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

''Crazy4Lavender''by Eleni


''CRAZY4LAVENDER'' Decoupage creation by Eleni....





Λατρευω την λεβαντα....το χρωμα της ,την ευωδια της...


καθε καλοκαιρι η αυλη μου γεμιζει με μυρωδατες 

λεβαντες που τις χρησιμοποιω για να φτιαχνω τα 

σαπουνακια και τις κρεμουλες μου....



Εφτιαξα λοιπον ενα ομορφο ντεκουπαζ με θεμα 

την λεβαντα.....


Το φιλοτεχνησα πανω σε μουσαμα....

Η διασταση ειναι 24 χ 33 εκατοστα....



Τιμη  20 ευρω



το στολιζει μια ασορτι κορδελιτσα....στην κορυφη...και 

μια πανεμορφη δαντελα στο κατω μερος μαζι με

ομορφα 

μωβ λουλουδακια 

Μια  3D πεταλουδιτσα ειναι ετοιμη να πεταξει στις 

λεβαντες!










στειλετε μηνυμα στη σελιδα μου στο facebook





Μπορειτε να δειτε τις δημιουργιες μου στο ντεκουπαζ 

στην 

αναλογη σελιδα μου στο facebook








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου