Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

Εleni's Gul Bahce- Ο ΚΗΠΟΣ ΤΩΝ ΡΟΔΩΝ

Εleni's Gul Bahce- Ο ΚΗΠΟΣ ΤΩΝ ΡΟΔΩΝ

Θυμησες απο την Γιαγια Ελενη απο την Σμυρνη,απο το χωριο Gul Bahce,που σημαινει ο Κηπος των Ροδων, με εκαναν να φτιαξω αυτο το πανεμορφο σαπουνι ψυχρης μεθοδου...

Πηγα στην Σμυρνη πολλες φορες και εψαξα να βρω το χωριο της γιαγιας μου,αλλα δυστυχως δεν το βρηκα....
Το αφιερωνω λοιπον στην γιαγιακα μου που ηλθε απο την Σμυρνη προσφυγας το '22 κοπελιτσα και μου εμαθε να αγαπω τα ματωμενα χωματα της Μικρας Ασιας...

Τα πολυτιμα συστατικα του το κανουν ιδανικο για το προσωπο και το σωμα..
Ενυδατωνει, απαλαινει,δινει λαμψη και ελαστικοτητα στο δερμα...

Ακρως αντιοξειδωτικο , επαναφερει την νεανικοτητα του προσωπου και του σωματος....

Συστατικα σαπουνιου
Αγνο Παρθενο Ελληνικο Ελαιολαδο
Ηλιελαιο
Λαδι Καρυδας
 Καστορελαιο
Φοινικελαιο
Αργιλος λευκος
Κρεμα γαλακτος
Βρωμη αλεσμενη
απεσταγμενο νερο
Καυστικη σοδα
sodium lactate
Aρωμα exotic rose
Χρωματα micas and pigment
ενθετα τριανταφυλλακια με τα φυλλα τους απο γλυκερινη...


ΒΑΡΟΣ σαπουνιου 190-200 γραμμαρια το τεμαχιο

Τιμη   6 ευρω

Το παιρνετε σε ομορφη συσκευασια δωρου....



Στειλετε μηνυμα στο exdrompe@hotmail.com

η στη σελιδα μου στο facebook

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ,ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΜΟΥ,ΓΙΑΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ, ΣΕ ΑΓΑΠΩ ,ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΝΩ.......


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου