Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Herbal Melissa-Honey Soap by Eleni

Herbal Melissa-Honey Soap by Eleni
Δειτε την αναρτηση μου στο μαγαζι μου στο etsy
https://www.etsy.com/listing/249939137/herbal-melissa-honey-soap-by-eleni



Συνεχιζω την σειρα μου με τα Σαπουνακια Βοτανων...
Eφτιαξα ενα πανεμορφο σαπουνακι με ολες τις φοβερες ιδιοτητες του Μελισσοχορτου ...



Εφτιαξα τσαγακι με Μελισσοχορτο φρεσκο απο τον κηπο μου και το ενσωματωσα στην γλυκερινη,,,



Το εκχυλισμα Μελισσοχορτου ειναι αντιμικροβιακο,αντιοξειδωτικο,και ευεργετικο σε διαφορες δερματικες παθησεις...




Βοηθα στην ρυθμιση της λιπαροτητος της επιδερμιδας ,και στην προληψη των ραγαδων απο την εγκυμοσυνη.
Εξαιρετικο για ευαισθητο και σκασμενο δερμα.




Καταλληλο για ευαισθητες επιδερμιδες,βρεφη, καθαρισμο προσωπου,για οσους υποφερουν απο αλλεργιες,κνησμο,ψωριαση,εκζεμα,μυκητες,σκασμενο δερμα,ακμη, αποστηματα...



Εχει πλουσιο και κρεμωδη αφρο...



Το Μελι ειναι αντιγηραντικο,ενυδατικο,σφιγγει την επιδερμιδακαι την κανε απαλη....



Συστατικα 

Βαση Λευκης και διαφανης γλυκερινης εμπλουτισμενης με αλοη
Τσαι Μελισσοχορτου
Μελι αγνο
Παπαρουνοσπορο για ηπια απολεπιση
Aιθεριο ελαιοΛεμονιου
Φυλλα Μελισσοχορτου  
Χρωματα pigment



Βαρος σαπουνιου 100 γραμμαρια
Τιμη 4 ευρω 





Στειλετε μηνυμα στο exdrompe@hotmail.com




Η στη σελιδα μου στο facebook
https://www.facebook.com/jerusalemsangel

Η πληρωνετε στο μαγαζι μου στο etsy μεσω paypal
https://www.etsy.com/listing/249939137/herbal-melissa-honey-soap-by-eleni








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου