Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

''MY GREEK DREAMY WEDDING'' Decoupage wooden heart by Eleni!

''MY GREEK DREAMY WEDDING'' Decoupage wooden heart by Eleni!
Δειτε την αναρτηση μου στο μαγαζι μου ατο ETSY
https://www.etsy.com/listing/247223503/my-greek-dreamy-wedding-decoupage-heart


Eνα πολυ αγαπημενο μου ζευγαρακι παντρευεται και εφτιαξα μια πανεμορφη ξυλινη καρδια ντεκουπαζ με θεμα τον γαμο τους....
Αποτελει πανεμορφο δωρο για νιοπαντρους.αλλα και για ερωτευμενους....

Μπορω να την κανω με τα προσωπικα σας γραμματα των ονοματων σας,την ημερομηνια γαμου και οποια αλλη λεπτομερεια θα θελατε...

Ειναι μια ρομαντικη ξυλινη γλυκεια καρδουλα,με ομορφες παραστασεις καρδιες γεματες τριανταφυλλακια,ενα γαμπριατικο αμαξακι που πισω του κρεμονται μπαλονια και λαμπιονια, ενα κλειδι βινταζ...το κλειδι της ευτυχιας τους....και μια 3d πεταλουδιτσα....


Η πισω πλευρα ειναι και αυτη στολισμενη με καρδουλες και λουλουδακια και με το ονομα της δημιουργιας ''my greek dreamy wedding'' ,,,,







H συνθεση ειναι υπογεγραμμενη ....και γενικα εχω δωσει τις πινελιες μου για να αναδειξω την ομορφια και την πρωτοτυπια της....


Η ολη συνθεση κρεμεται απο ενα  γυαλιστερο λευκο νημα πλεγμενο με ροζ χαντρουλες με ομορφη πλεξη και στολιζεται με σαπουνενιο ροζ σοκολατακι καρδουλα που μοσχοβολα peaches and sweet berries ....
Μια αριστοκρατικη λευκη δαντελα με ροζ τριανταφυλακι συμπληρωνει την ρομαντικη εικονα ...


Mεγεθος καρδουλας 25 εκατοστα...
Το συνολο κρεμασμενο ειναι 40 εκατοστα...


Ειναι ενα πολυ πρωτοτυπο και προσωπικο δωρο,με πολυ γουστο και φαντασια και πολυ πολυ αγαπη και φροντιδα φτιαγμενο για να δωσει μεγαλη χαρα σε αυτους που θα το χαρισετε,αλλα και γιατι οχι για σας τους ιδιους....



ΤΙΜΗ 35 ΕΥΡΩ
To γλυκουλι σαπουνενιο μωρακι δωρο απο μενα για σας!!!!!!!

Μπορειτε να επισκεφθειτε και την σελιδα μου στο facebook με τα ντεκουπαζ μου...

Στειλετε μηνυμα στο exdrompe@hotmail.com
η στη σελιδα μου στο facebookhttps://www.facebook.com/jerusalemsangel

H πληρωνετε μεσω paypal στο μαγαζι μου στο ETSY
https://www.etsy.com/listing/247223503/my-greek-dreamy-wedding-decoupage-heart?ref=shop_home_active_1










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου